12 noiembrie 2013

Gentute din jeansi

Buna din nou :)
Pentru ca timpul este poarta,  catre ideea de a continua ceea ce am inceput si terminand odata cu el lucrurile par sa infloreasca.
Nu am crezut niciodata, ca imaginatia noastra este de fapt viitorul lucrurilor ce se vor realiza intr-un final nesperat :) cum nici gentutele mele din jeansi nu credeam ca vor exista.
Dar iata, ca sfatul dulcei mele vecine Adina si prietena mea de suflet m-a incurajat sa incerc :) si iata ce am reusit! :)
Geanta de blug pictata, personalizata cu patru buzunare (doua ascunse si doua vizibile)
Geanta de umar pictata cu trei buzunare doua in exterior si unul in interior cu fermuar

Nu-i asa ca sunt dragute?! :)

Pe curand!
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/