26 februarie 2012

Brose crosetate

 Buna ziua,
Astazi am fost placut surprinsa de bucurestenii mei care mi-au adorat brosele crosetate. 
Sincera sa fiu nu ma asteptam; deoarece la Bucuresti vezi lucrurile altfel.
Sunt oameni care imi admira arta si oameni care stramba din nas, pe motiv ca sunt clasice.  Insa eu sunt extrem de mandra ca acei putini oameni  care imi apreciaza arta,  imi transmit o stare pozitiva si ma indeamna sa lucrez si mai mult.
Brosele crosetate s-au vandut dintr-o lovitura in doar doua transe. Nu am facut prea multe doar 30 la nr. in ideea sa nu raman cu ele.
Acum trebuie sa ma pun din nou pe crosetat.
Brosa crosetata































Si o alta incercare:



S-ar putea sa-ti placa si "Martisor cu stil" - unicate

2 comentarii:

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/