3 martie 2013

Bun gasit in 2013! :)

Stiu ca am lipsit ceva timp de pe ''minunatul'' meu blog, dar nu definitiv din fericire:)!..
Imi cer scuze ca v-am lasat asteptate, dragele mele cititoare si  sper ca ceea ce veti gasi  pe blogul  meu va va incanta ochiul si nu numai:)

Sa vedem:
Colier din semipretioase (detalii la sectiunea bijuterii)

Colier din semipretioase (detalii la sectiunea bijuterii)

Martisoare care au avut un real succes:) :
Primele mele martisoare gen quilling ce au bucurat ochii multora. Va multumesc!

Minibrosa by idei fantastice desigur!:)  Probabil sta comoda pe sacoul unei doamne!:)

Ciresele crosetate:)
Bentita crosetata reglabila la spate cu nasturel.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Idei fantastice" raspunde cititorilor sai...

Postări populare

idei.fantastice@gmail.com
Promptitudinea ma reprezinta!
Daca vrei ceva special, un model personalizat, trimite-mi un mail.
Bloguri, Bloggeri si Cititori Spune NU drogurilor!



Pentru cine este interesat/a de schimb de banere copiati legatura:

http://idei-fantastice-handmade.blogspot.ro/